dinsdag 28 februari 2012

Twitter

Ik heb nog geen Twitteraccount, dus vanaf nu begint mijn Twitteravontuur! Wel volg ik een bekende bij wie de Twitteraccount gekoppeld is aan een Facebookaccount. In een van de vorige blokken van de opleiding heb ik de website Publitiek gebruikt om te volgen wat er door politici getwitterd wordt over bijvoorbeeld klimaatverandering. Ook tijdens de lessen van media voor kennisdeling wordt er veel over Twitter gesproken.

Ik denk dat ik niet veel zal twitteren maar Twitter zal gebruiken om vrienden te volgen en belangrijke gebeurtenissen bij te houden. Voordat ik een Twitter account aan gemaakt heb, heb ik de filmpjes en informatie over Twitter bekeken.

Ik zal over een aantal dagen een blogbericht schrijven over mijn Twitteravontuur.



Marlon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten